II Congreso Nacional Antifraude

El passat 7 de febrer, va tenir lloc a Madrid, el II Congreso Nacional Antifraude, organitzat pel comitè tècnic de la World Compliance Association, i en el qual va participar el nostre soci fundador, Daniel Faura, com a ponent en la conferència d’introducció general sobre “Situació actual i conceptes de Frau”.

En el Congrés es van aportar eines, tant per entendre el frau com per anticipar-se i poder millorar la capacitat de resposta per a prevenir, detectar i contrarestar possibles amenaces; la tecnologia avança molt ràpid i cal estar atents i preparats. La intel·ligència artificial aplicada al frau va ser un dels aspectes protagonistes del congrés.

 

7cd7759f-614a-4970-8a4e-cb10faeba695

DyzunQSWoAAK84w

Facebooktwittergoogle_pluslinkedinmail

@ Faura-Casas

Aquest lloc web utilitza cookies pròpies i de tercers per obtenir informació dels seus hàbits de cerca i intentar millorar la qualitat dels nostres serveis i de la navegació pel nostre lloc web. Si està d’acord fes click a ACCEPTAR o segueixi navegant. Més informació. aquí.

ACEPTAR
Aviso de cookies