January 24, 2022 Noticies Autor: Faura-Casas Auditors-Consultors
El passat dimecres 19 de gener l’assemblea anual de la fundació d’empresaris FemCat va nomenar David Marín com a nou president.
Així mateix, l’assemblea de FemCat ha renovat com és habitual el patronat, amb diverses sortides i entrades de socis a aquest òrgan de govern. Entre els membres del nou patronat de FemCat hi trobem Mª Josep Arasa, soci de Faura-Casas.
FemCat compta actualment amb un centenar de socis que ho són a títol individual, és a dir, no és una fundació d’empreses, sinó d’empresaris i directius que s’involucren directament als diferents programes que es posen en marxa.
@ Faura-Casas
Aquest lloc web utilitza cookies pròpies i de tercers per obtenir informació dels seus hàbits de cerca i intentar millorar la qualitat dels nostres serveis i de la navegació pel nostre lloc web. Si està d’acord fes click a ACCEPTAR o segueixi navegant. Més informació. aquí.
ACEPTAR