
Participem activament a la xarxa internacional d’empreses auditores i consultores. La nostra experiència ens ha permès crear un potent equip de professionals capaços d’ajudar i oferir servei a les empreses de capital estranger que decideixen desenvolupar activitats econòmiques al nostre país. Un servei adaptat a qualsevol necessitat. Els nostres professionals poden atendre els nostres clients en diferents idiomes.
La nostra participació activa en la xarxa internacional d’empreses auditores i consultores, des de gairebé els nostres orígens, ens ha donat la oportunitat de crear un potent equip de professionals capaços de ajudar i oferir servei a les empreses de capital estranger que decideixen desenvolupar activitats econòmiques en el nostre país.
Els nostres serveis s’adapten a qualsevol necessitat, des de la senzilla alta en el Impost sobre el Valor afegit per aquelles empreses que vulguin tan sols exportar al nostre país sense l’obertura de cap seu ni establiment mercantil, fins a la constitució de societats, selecció del seu equip humà, tramitació de tota la documentació legal necessària, i/ó tramesa de reporting mensual a la empresa matriu. Els nostres professionals poden atendre als clients en diferents idiomes.
Novetats
El 9 de juliol de 2026 es van aprovar dues normes que configuren el
L’Agència Espanyola de Protecció de Dades (AEPD) ha publicat
La Gesetz zur Beschleunigung der Vergabe öffentlicher Aufträge, en
L’Agència Espanyola de Protecció de Dades (AEPD) ha publicat
La Junta Consultiva de Contractació Pública de l’Estat ha
Al DOUE de l’11 de juny de 2026 s’ha publicat el Reglament
Amb motiu de les vacances d’estiu de 2026, et recordem que, les
El passat 17 de juny va tenir lloc la jornada “Persones, dades i
La Unió va celebrar el 4 de juny l’acte de lliurament de la 4a
El 30 de maig va entrar en vigor la Llei 6/2026, de 28 de maig,